اینجا...تو این دنیا....من تنهاترینم!

از زندگیم می نویسم...از گذشته،امروز و شاید فردا!

اینجا...تو این دنیا....من تنهاترینم!

از زندگیم می نویسم...از گذشته،امروز و شاید فردا!

من و کوله پشتیم

دلم می خواد کوله پشتیمو بردارم و بزنم به کوه و جاده و برم تا جایی که خسته می شم...می دونم زندگی کردن فقط بای یه کوله پشتی کار آسونی نیست و به نظر فیلم میاد اما بودن کسایی که تونستن چرا من نتونم؟ همه ی مشکلاتش می ارزه به آرامشی که بدست می یاری....به تجربه هایی که باعث می شه خیلی چیزا رو خوب ببینی و خیلی چیزا رو بفهمی...باعث می شه مسیر زندگیت عوض بشه و مدام تو زندگیت تنوع داشته باشی باعث می شه که دیگه از اینکه با آدمای مختلف روبه رو می شی نترسی باعث می شه که تو شرایط مختلف زندگی کنی و آدم با تجربه ایی شی...دلم می خواد برم....کاش می شد....می خوام همه ی دنیا رو ببینم و همه  ی حسها رو تجربه کنم...می خوام چیزی نباشه که کشفش نکرده باشم...نمی خوام به عنوان یه آدم بیخود بمیرم..... 

اینا از سر شکم سیری نیست....نه مطمئنم!